tirsdag 8. desember 2009

shopping

Har brukt bursdagspengene til shopping på www.badgirlskits.com. Var nemlig 50% avslag på mye, og ettersom jeg sjelden er innom og titter, tok jeg det som et tegn på at det var her jeg skulle handle. Brukte rundt 800, kjøpte 3 kits og 2 add on kits. Håper jeg fikk ordnet det med momsen, ellers blir det raskt litt dyrere. Nå har jeg noen hundrelapper ekstra jeg skal svi av på bikuben eller papirloftet.. Så skal jeg leke meg litt.. Gleder meg til jeg kan starte. Må kjøpe blekk til fotoskriveren først..

får vel se på kort og sånt i mellomtiden..

1 x November Add On Kit “Ye Olde Printe Shoppe” = $72.95
1 x November Main Kit “Vintage Treasures” = $42.95
1 x DECEMBER ADD-ON KIT: CUTSIE TOOTSIE WHIMSIES = $69.95
1 x January Main Kit “Ma Petit Maison” = $42.95
1 x August Main Kit “Paradise Cove” = $42.95
Sub-Total: $271.75
Flat Rate (Best Way): $8.70
Discount Coupon: -$135.88
Total: $144.57

“Ye Olde Printe Shoppe”

“Vintage Treasures”

CUTSIE TOOTSIE WHIMSIES

"Ma Petit Maison”

“Paradise Cove”

2 kommentarer:

  1. Oi, 800 for ALT det! Deilig:)
    Hvordan var det med fortolling?

    SvarSlett
  2. måtte betale ca 300 i toll, hun hadde satt ned verdien, men ikke så mye at det gikk tollfritt

    SvarSlett